Nyheter

Dagens pass

Torsdag 7 maj

A. Styrkedel: 10minSuperset: 4 set6 Strikta pullups (vikta upp vid behov)8 Double DB ShoulderpressVila 1 min mellan superseten. B. Alt EMOM1612 DB Power Snatch 22,5/15

Läs mer »

Fredag 8 maj

Fredagsfys! Del 1 (inne) For time, TC 30min  A. 40-20-10KB swing 24/16 RX+ 32/24kgBurpee over barToes to barGobletsquats 24/16 RX+ 32/24kg B. 1RM, 8min1 Deadlift1

Läs mer »

Lördag 9 maj

Lördagslången A. Teknik: Räcket 14 min Träna på kipping pullup/T2B/BMU/C2B.  Avsluta med 3 set med så många pullups som möjligt, 40 sek vila mellan varje

Läs mer »

Söndag 10 maj

A. Styrka: Frontsquat 3×15@65% Benchpress 3×15@65% Sittande hantelpress 3×15 Sälrodd 4×10 Bicepscurl 4×15 B. Metcon: Teams of two AMRAP8 Erg for meters. Välj rodd, ski eller

Läs mer »

Måndag 27 april

Hero Monday!TC 50min   ”Loredo”6 Rounds for time: 24 Airsquats 24 Pushups 24 Lunges 400 m Run Then: ”Dork”6 Rounds for time:60 Double Unders 30

Läs mer »

Tisdag 28 april

A. Clean pull, 12 min6×360-80% 1 RM Clean Jobba nära kroppen, se till att accelerera efter knä. B. EMOM151 Cleanpull + 1 HangcleanBygg från 70%

Läs mer »